1. Per què Rissos i Grenyes ?

Per què Rissos i Grenyes ?

Molt bona pregunta Marisín, i té varies respostes:

1. Per què hai creat lo blog? Pos perquè des de què vaig lligir les paraules "Mètode Curly Girl" hasta que lo vaig poguer començar, van passar quatre setmanes  (digerir la informació que hi ha al nostre abast a internet i  localitzar productes prop de casa, faena te dono, mana). I hagués agraït trobar una Teresina ("sempre disposta a donar-te un cop de mà", recorda la mítica sèrie de La Cubana) que m'hagués agafat de la maneta i m'hagués guiat.  Potser, Marisín, estàs a algun dels grups de wassap que he creat per ajudar a les amigues. Potser , Marisín, ets de les que m'has notat lo canvi i vols més informació. I potser, algun dia, sigues una Marisín que arribes aquí a través d'una amiga.


2. Per què este nom ?  Perquè va destinat a les Marisins que me rodeigen. I aquí , parlem així.  I damunt, resulta que són paraules correctes segons el DIEC (Diccionari de l'lnstitut d'Estudis Catalans). Mos expressarem en tortosí, i començarem en productes que poguéssem trobar al  costat de casa.  


 3. Domés és per a rissades?    Si  ta mare o ta iaia t'han dit alguna vegada que no se pot anar pel món  en estes grenyes, dóna-li una oportuniat. Potser estes grenyes, en realitat són rissos o ondes que no mos ha ensenyat a cuidar i a estimar ningú (oco, elles tampoc no ne sabien més). Potser tens lo pèl llis com una tatxa (sempre t'hai enveijat, Marisín), però usant este Mètode pots donar-li més salut.

4. Que si me dedico al món de la estètica ?  Pos no, no, ni tinc cap noció, ni sóc peluquera, ni dermatòloga, ni química ni res que se li semble, ni pretenc substituir-les. Només sóc una tortosina tan sorpresa del canvi que m'ha fet lo pèl que ho vull compartir.


A través de les pròximes entrades, t'aniré amollant miquetetes d'informació per a què la pugues anar digerint poc a poquet.

Perdona Marisín, al final no t'hai explicat res del famós Mètode (a la pròxima entrada, t'ho prometo).  Resumint molt, molt, molt, se tracta de tornar la salut al nostre pèl, utilitzant productes sense sulfats, silicones ni alcohols i sense gastar-te massa quartos.   Los resultats los pots vore a la foto de dalt (per cert, moltes gràcies Oscar Lanau): lo meu pèl después de casi 5 setmanes .  

T'agraixo la paciència de lligir-me  i d'esperar la próxima entrada. I si abusant de tu, te vols subscriure o  dixar un comentari ...






Comentaris

  1. Wow! Excelente! 😍😍😍😍 Me encanta la temática. Estaré pendiente. Mil gracias🙏💕 😘😘😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias, madrina inspiradora. Monstruo de la costura 💕💕💕

      Elimina
  2. Què bona que ets Maite!! Molt bona iniciativa,no m'he presentat, jo sóc una de les Marisins que et rodegen :) un besito ben fort!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

9. Quins dubtes vam resoldre ?

16. Gorro per a dormir

10. Què faig si vaig a la platja?