10. Què faig si vaig a la platja?

Tants de dies tancades, a la primera de canvi hem aprofitat per anar a la platgeta. Pero este any volem cuidar una miqueta més lo nostre pèl, eh Marisín ?

A totes mos passa que se mos resseca més, pels banys al mar o a la pisicina. Per això atres anys havia comprat potingos milagrosos per a protegir lo cabell. Enguany he revisat la bossa de platja i resulta que tots los que tenia porten silicones (i un inclús alcohol ...).  Pos lo primer pas està clar: regalar o llançar a la basura los que teníem d'antes.

Enguany també se m'ha despertat una altra preocupació que no tenia tan present: la contaminació a les nostres platges.  Farta de vore mascaretes i guants de plàstics per enterra a Tortosa que arribaran al mar, he pensat que si me poso algun tipo de protector antes de banyar-me, m'estic cuidant pero estic descuidant l'entorn.




Estes platges tan boniques, les hem de cuidar entre tots ...



Vale pos. Així que faig ?
Si no t'has de banyar, posa't un sombreret ben mono, un mocadoret, ...i evites que li toque tant lo sol. I te pots posar una miqueta de mascarilla molt fluida, tipo la Hair Food

Pero a mi m'agrada anar a la platja per a banyar-me (i nadar un bon rato) i después me queda lo cabell bastant aspre. Hai fet un parell de proves i t'explico lo que m'ha funcionat millor. Porto una botella d'aigua dolça a la bossa. Después de l'últim bany, quan ja sé que és secar-me i marxar, m'esbandixo bé lo pèl, i me poso la mascareta Hair Food (agafa un potet menut i lo vas reomplint cada pocs dies, que la calor no es bona).  Entre que me seco, agafo lo cotxe i pujo a casa, hai hidratat lo cabell.   

A casa, ben esbandit, puc rentar en suavitzant o no  (no ho faig tots los dies, i si ho fas tots los dies, no cal que estigues tant de rato). Torno a fer lo Jesusito Jesusito, me poso sabo al cos, i m'esbandixo lo cap fent panellets.  Camiseta de cotó, potingos , ...  i fresqueta per casa.

Pel que he llegit al grup de Facebook que te vaig dir que t apuntesses  https://www.facebook.com/groups/curlygirlspain/?ref=share , en lo cloro de la piscina, pots fer lo mateix. Esbandir bé en aigua i fer los passos.  Però com quan vaig començar en lo Mètode teníem la piscina tancada, i a l'estiu preferixo nadar al mar, no ho he provat lo suficient com per a dir-te que a mi me funciona.

Si has trobat una solució millor i la vols compartir, és benvinguda

Andusien i a esforçar-se !!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

9. Quins dubtes vam resoldre ?

16. Gorro per a dormir