9. Quins dubtes vam resoldre ?

Hola Marisín, mira que te vaig dir que portesses paper i boli. Com me'n fio poc, te vaig donar una prsentació la mar de bonica per a que vaigues consultant. 

Com ? Que t'agrada més en digital ?  Damunt exigent, la xica. Pos mira, passo les captures de pantalla  per a què ho pugues anar consultant. Ha quedat una mica xapussa, ho sé.  Pos ara que encara som poquetes, me pots demanar una còpia del pdf a rissosigrenyes@gmail.com

És només un esquema, està tot millor explicat al blog. Però te pot anar bé dixar-ho al lavabo i anar consultant.


             



 









A vore, lo dubte més habitual per a començar és saber quin producte és APTE o NO APTE.  Faré una atra entrada, detallant millor los components que s'han d'evitar, pero te vaig fer una entrada explicant-ho. Que no t'aclarixes ?  Tant al compte d'instagram @rissosigrenyes  com aquí, aniré penjant kits inicials i on se poden comprar, per ajudar-te. Ara bé, si ja el tens, també lo podries penjar tu a Insta, no?  M'etiquetes i detalles beeeeé  quins son 

L'altre dubte existencial: l'ordre !!!!   Quan mos posem mascarilla (esta foto no la vaig fer, per no liar més, però te vaig dir que t'ho apuntesses ben gran)    

RENTAT
MASCARILLA !!!!!!
SUAVITZANT

POTINGO

També vam parlar dels xampús sense sulfats, de les que tenen l'arrel grassa (natros no, Marisín, que som de casa bona), de les que fem deport i suem de valent (som de casa bona, pero la xafogor de Tortosa la fa a pocs puestos), de productes de gamma més alta per a quan ja saps que això te funciona, de com se va sorprendre la peluquera quan va descubrir que la seua clienta tenia rissos (i que no és viritat que este Mètode embrute les arrels), de com usar secador si se vol, de l'efecte mullat (cast), de com dormir per aixecar-mos millor, vam batejar lo Gel de Lli com a Moco Casolà (i lo vas putinejar antes d'endur-te una mostra a casa) ...

De tot això, aniré fent entrades noves i explicant en calma. Ara estem a P-3. Comencem en les vocals i poc a poc anirem aprenent a escriure i lligir


Ja m'aniràs comptant ....

Andusien i a esforçar-se





Comentaris

  1. Moltes gràcies Teresina... lo resum, un puntasso!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

16. Gorro per a dormir

10. Què faig si vaig a la platja?