16. Gorro tèrmic de llavors ?

 Ara me parles d'un gorro tèrmic de llavors ?  En lo munt de dies que m'has tingut abandonadeta ....   Bueno, vale, hai sigut io que astava desapareguda ....   jiji, pero és que vull fer més coses de les que puc


Vinga, que hai aprofitat les vacances per a fer-me'un i  te'n ensenyare a que te'n faigues un tu, per si ho vols provar i no gastar-te los 30 eurets que demanen per internet ...





Com ia saps, sóc la reina de YouTube i tot ho aprenc a base de tutorials. Ne vaig mirar un parell però ho vaig fer seguint bàsicament les instruccions de Janeth Patch  mira el video aquí  pero en alguna petita diferència


Materials

roba 100% cotó  (dos quadrats d'uns  56 x 56 cm)

un quadrat de teixit de tovallola , també 56x56 cm (vaig aprofitar-ne una de vella ... 😅😅😅)

uns 70 cm de goma elàstica

llavors de lli (ella usa arròs, pero io l hai fet en llavors per temor de què se'm birbe i me surtiguen bitxos)

Tisores, fil, agulla, una regla i algo per marcar la roba (si tens un boli que es borra en calor, es perfecte)

Si tens màquina de cosir faràs més via, pero se pot fer a mà

Una miqueta de temps


Què hai canviat de com ho fa ella ? 


Al minut 2 ella t ensenya com fer el cercle. T explico una altra manera, doblegues la roba de cotó de dalt a baix, i después d esquerra a dreta, i t ha de quedar un quadrat en uns 28 cm de costat.. En una regla o la cinta de medir, vas dibuixant un quart de circumferència, en lo sistema que ella fa. Retalles allà i , tatxaaaaan, ia tens la rodona perfecta


Sobretot vigila de fer-ho desde la cantonada correcta .... no faigues como io al dibuixar-t'ho i t'equivoques


Una atra cosa que hai variat és que ella plena cada part inferior de la circumferència, i cus lo tros de cercle pertinent.  Primer fa lo cercle més interior i después l'exterior.  Vaig començar així pero tinc menos paciència, i vaig acabar plenant bastant lo cono sancer, cosint la part exterior i después la interior.  Pero, al teu gust .... (plena unes 3/4 parts,  ves provant)


Tot i que ella ho fa en 2 peces de cotó i después ho cus  a la tovallola, n hi ha que ho fan en una sola peça i ho cusen de bon principi .... Ho hai fet en dos com ella, perquè tenia retalls per a fer-ho i perquè com la tovallola era vella, si no m'agradava, domés me calia desfer la part més facileta. 


i mira que guapa està ella en lo gorro posat ...



I lo de com funciona, pos t'ho explico un atre dia, que així tenim excusa per a quedar i xarrar una miqueta més  (quedar, dic, com si se puguessa anar a fer un cafè ....  😂😂😂😂)


Andusien i a esforçar-se

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

9. Quins dubtes vam resoldre ?

16. Gorro per a dormir

10. Què faig si vaig a la platja?